Vrijdag 26 april - Reisverslag uit Hengyang, China van wanggoesnl - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 april - Reisverslag uit Hengyang, China van wanggoesnl - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 april

Door: Thijn

29 April 2019 | China, Hengyang

We moesten vroeg op en 06:30 uur aan het ontbijt in een hele grote zaal omdat om 07:00 uur de bus vertrok naar het treinstation. Na controles moesten 1 uur wachten voordat we de trein in konden. Deze trein ging ook weer 309 km per uur. We zijn een paar keer gestopt en 8 uur later kwamen we aan in Hangyang waar ik vandaan kom. Volgens papa hebben we wel meer dan 2000 km afgelegd omdat de trein zo hard rijdt. Als je meer wilt weten hoe het in de trein was dan kan je dat aan mij vragen.
Een nieuwe gids stond op ons te wachten (Maxine) en de bus bracht ons naar het hotel in Hengyang. We hadden 2 mooie kamers omdat het hotel nog maar 2 jaar oud is. Omdat er maximaal 4 personen op 1 kamer kunnen slapen en papa en mama bij elkaar willen slapen gingen Flore en Cheng samen op 1 kamer slapen. ´s Avonds nog lekker gegeten bij het restaurant naast het hotel waar ze naast Chinees ook Westers eten hadden. Ik heb lekkere friet en kaaskroketjes gegeten.