Dinsdag 30 april - Reisverslag uit Changsha, China van wanggoesnl - WaarBenJij.nu Dinsdag 30 april - Reisverslag uit Changsha, China van wanggoesnl - WaarBenJij.nu

Dinsdag 30 april

Door: Thijn

30 April 2019 | China, Changsha

Van 09:20 – 10:00 in de trein naar Changsha, de hoofdstad van provincie Hunan, waar papa en mama mij 10 jaar geleden kregen.
Daarna met de bus naar het Zhangjiajie National Park. De busreis blijkt minimaal 6 uur te zijn, dat was een tegenvaller en zo stond het niet in de papieren van het reisbureau.
Toen we bijna bij het hotel waren kon de chauffeur de weg niet vinden. Na te hebben gebeld konden we toch doorrijden en kwamen we aan in het hotel. Een klein maar leuk hotel met zicht op de bergen. Met binnen een pooltafel en loopbanden en buiten een klein zwembad (met koud water).
Snel naar de kamers, wij krijgen 2 kamers op de 3-de verdieping, bij ons is dat de 2-de verdieping, maar omdat in China de begane grond de eerste verdieping is kom je op de 3-de verdieping. We konden nog avondeten in het hotel, daarna naar bed na een lange dag reizen.