Vrijdag 19 april en zaterdag 20 april - Reisverslag uit Sjanghai, China van wanggoesnl - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 april en zaterdag 20 april - Reisverslag uit Sjanghai, China van wanggoesnl - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 april en zaterdag 20 april

Door: Thijn

24 April 2019 | China, Sjanghai

Eindelijk zitten we in het vliegtuig. We hebben leuke filmpjes gekeken en lekker gegeten.
Patat met hamburger en ook nog gezonde dingen.
Ik wilde eigenlijk sinas drinken, maar dat hadden ze niet. Gelukkig wist de stewardess een trucje en maakte zij van 7-up en sinaasappelsap de sinas voor mij.
Toen we waren geland en uitstapten werden we vriendelijk uitgezwaaid door de stewardess.
Onze gids Morris stond al op ons te wachten (10 uur hier, 4 uur Nederlandse tijd) en bracht ons naar de plek waar we in de bus konden stappen die ons naar ons hotel bracht. De gids vertelde over Shanghai en nog veel meer, maar dat hebben Tom en ik niet meer gehoord omdat we in slaap waren gevallen.
Bij het hotel konden we direct de kamer op, ik lig met Flore in een groot bed.
Weinig tijd om te rusten omdat we direct met de gids op pad gingen.
Lopend naar De Bund, de grote promenade van Shanghai langs de rivier. Er staan veel oude en ook veel hoge gebouwen, zie foto. We hebben veel foto´s gemaakt en een broodje gegeten bij Subway.
Nog meer bekeken, toen naar het hotel om even uit te rusten. Daarna om 19:30 uur Chinese tijd lekker gegeten met z´n allen bij een soort Chinese snackbar.
Daarna snel weer terug om te gaan slapen want morgen moeten we weer om 09:00 uur klaarstaan want dan laat Morris weer andere plekken aan ons zien.
PS. Lukt nog niet om het verslag aan de site toe te voegen, proberen we later weer en houden jullie dus nog tegoed.